mandag den 6. februar 2017

Bare en test




Jeg høstede tomater denne sommer ... 


Dette er bare en test. Der er gået to år.

For pokker, hvor føles det hele på en gang så tæt på og så langt væk. Måske skulle jeg bare tage tråden op herfra og begynde at blogge videre?

Det føles uoverskueligt at fortælle, hvad der er sket siden sidst. Det må komme i små dryp, hvis det skal komme. Men nu vil jeg gå i seng.

Jeg er i en mærkelig stemning. Det er første gang siden min far døde, at jeg overhovedet har kigget på min blog.

Hvis nogen af jer, der læste med før i tiden, ser det her - så håber jeg at I har det godt.

Kærlig hilsen


Knirke

13 kommentarer:

  1. Svar
    1. Øj, jeg har stadig en læser :D TAK, Mille ... <3

      Slet
  2. Det gør mig ondt at høre om din far. Hvis du skriver så læser jeg med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Solskin, tusind tak. Jeg kan ikke længere rapportere fra en spændende og smuk jungle. Men måske skulle jeg bare trække luft ind og rapportere fra mit liv, som det er nu. Tak for opmuntringen <3

      Slet
  3. Hej Knirke

    Du har mere end en, de lover jeg dig. Men folk har jo opgivet fordi du bare forsvandt. Et stort tab. Jeg håber inderligt, du begynder at blogge igen. Husk du også er velkommen ovre hos mig. Og jo, har det godt bortset fra jetlag og en fucked ryg for nu at sige det mildt. Kh D

    SvarSlet
  4. Kære Knirke, Jeg synes bestemt, jeg skrev dig en hilsen her inde. Jeg vil sige som de andre. Det gør mig ondt med din far. Jeg har også lige mistet min far. Og jeg vil også gerne læse alt, du skriver og er igang med din bog, som er fantastisk (skræmmende indimellem!!!). Vi skrives. Knus

    SvarSlet
  5. Jeg er lige så langsom som dig :-) Har savnet at læse med hos dig, skriv og jeg læser med glæde :-)

    SvarSlet
  6. Dine fine skriverier har været savnet!
    Mvh Heidi

    SvarSlet
  7. Er her. Ofte. I dag var der endelig ord fra dig igen. Dejligt!

    SvarSlet
  8. Jeg håber forsat, at du vil berige os med dine ord - jungle eller ej, så læser jeg gerne med.
    Mvh Heidi

    SvarSlet
  9. Jeg er en gang i mellem inde og læse lidt igen, savner din blog. Ked af at høre om din far.

    SvarSlet
  10. Her i familien taler vi stadig om Preben, når Astrid (der har araknofobi) ser en lille edderkop.
    Astrid er lige blevet student og skal ud og rejse til foråret (ingen fast destination endnu), og jeg har anbefalet hende at læse din og andre rejseblogs for at få inspiration.
    Tænker ikke at du behøver en eksotisk bolig for at kunne skrive sjove og interessante indlæg.

    SvarSlet